|
ihatemondays
|
 |
« Vastaus #320 : 14.07.10 - klo:13:05 » |
|
lintsin slaidimäki varmaan ois tälle päivälle the shit. Eli siä klo:19.
10-4! Kipasen nopee uimaan eka mut oon siel sit heti seiskan jälkeen...
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Jonesy
|
 |
« Vastaus #321 : 15.07.10 - klo:09:43 » |
|
Kiitos kaikille sessareista. Oli sopivan chilli meininki.  Ens viikon keskiviikkona sitten ojalle setittämään, ja voihan siinä ohessa käydä serenan mäkiautorataakin setittämässä.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
josker
|
 |
« Vastaus #322 : 22.07.10 - klo:11:58 » |
|
Hei sinä johon törmäsin Kaapelitehtaan takana uuden Koastalin dekin kanssa..! Oli hauska rupatella, mennään joku päivä rullaamaan. Myös muut HKI-alueella: Porukassa olisi mukavampi välillä rullailla. Suht aluillaan harrastus yhä, mutta ympäriinsä pääsee hyvin ja vähän noi mäetkin kiinnostaa - slaiditreenit on alkamassa just, kunhan saan leikkuulautaa paloiksi  Lauttasaaren suunnalla ollaan, eli esim. Karhusaaren mutkat kiinnostaa. Mikä tahansa muukin paikka kelpaa hyvin, laudallahan sitä pääsee ympäri Helsinkiä!
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
ihatemondays
|
 |
« Vastaus #323 : 22.07.10 - klo:12:00 » |
|
Hei sinä johon törmäsin Kaapelitehtaan takana uuden Koastalin dekin kanssa..! Oli hauska rupatella, mennään joku päivä rullaamaan. Myös muut HKI-alueella: Porukassa olisi mukavampi välillä rullailla. Suht aluillaan harrastus yhä, mutta ympäriinsä pääsee hyvin ja vähän noi mäetkin kiinnostaa - slaiditreenit on alkamassa just, kunhan saan leikkuulautaa paloiksi  Lauttasaaren suunnalla ollaan, eli esim. Karhusaaren mutkat kiinnostaa. Mikä tahansa muukin paikka kelpaa hyvin, laudallahan sitä pääsee ympäri Helsinkiä! Karhusaari taitaa olla epä-vedettävä kun alkavat rakentaa uutta metrolinjaa siihen alle. Muistelen et joku olis sanonut et assu nyrhitty pois ylhäältä jo tms... Korjatkaa toki jos väärässä.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
ristoll
|
 |
« Vastaus #324 : 22.07.10 - klo:12:08 » |
|
Mä voisin ainaki mielellään lähtee. Yksin ku on aika tympeetä harrastaa.. Tänä iltana jossain päin PK-seutua esim 9 aikoihin?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
josker
|
 |
« Vastaus #325 : 22.07.10 - klo:19:43 » |
|
Moi, sori, olin tässä muuta tekemässä.
Tänään voi olla vähän hoppu, kun lähden huomenna kaverin landelle, pitää vielä hoitaa jotain juttuja. Mut ens viikolla! Mulle kävis oikeastaan mikä päivä vaan maanantaista alkaen.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
ristoll
|
 |
« Vastaus #326 : 22.07.10 - klo:20:30 » |
|
joo päivät sopii. illat oon kiinni. tai keskiviikko, lauantai ja sunnuntai on kokonaan vapaata. tänne vaikka viestiä jos jotain ilmaantuis 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
persikka
|
 |
« Vastaus #327 : 22.07.10 - klo:22:16 » |
|
Ens viikko on vielä lomaa, voisin tulla mukaan, kun ilmoittelette ajoissa
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
yavi
Newbie
Poissa
|
 |
« Vastaus #328 : 22.07.10 - klo:23:45 » |
|
seuraan myös trediä, ensi viikolla näillä näkymin vapaata joka päivä, voi kauhea!
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
valaanluu
|
 |
« Vastaus #329 : 23.07.10 - klo:08:06 » |
|
moi, seurassa rullaus Hgissä kiinnostaa kans, erityisesti kurvailu ja slaidailun aloittelu, pommitus ei mun juttu paitsi yleisönä. nyt reissussa, viestin kun palailen.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
"carve a smile on your face" -Mr. Bungle
|
|
|
|
julia
|
 |
« Vastaus #330 : 23.07.10 - klo:11:11 » |
|
ensi viikolla! ehdotan torstai-iltapäivä/ilta ja stadikka!
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
josker
|
 |
« Vastaus #331 : 23.07.10 - klo:14:12 » |
|
Jee, innostuneita löytyy..!
Mulle käy tuo to-iltapäivä/ilta, jos ei tuu mitään ihmeellistä yllätystä.
Edit: karhusaari on tosiaan ottanut osumaa. Päällyste rikki n. puolen metrin pätkältä keskellä kaikkea ja hiekkaa tiellä. En tosin kauhean tarkasti katsonut sitä alaosaa, mutta tuo "hidaste" oli aika kriittisessä paikassa.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Pade
Newbie
Poissa
|
 |
« Vastaus #332 : 23.07.10 - klo:15:00 » |
|
Terve kaikille, uusi tällä foorumilla. Mukana torstaina, jos ei tuu muuta menoa.
Kiinnostaisko ketään, tänään joskus kasin aikaan stadikalle slaidailemaan?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
ristoll
|
 |
« Vastaus #333 : 23.07.10 - klo:17:17 » |
|
mitä jos kuitenki keskiviikkona?  tai nyt vkl tai ens vkl? lisätään nyt että oisko kellään sunnuntai-iltana kiinnostusta lähteä johonki?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
persikka
|
 |
« Vastaus #334 : 23.07.10 - klo:17:45 » |
|
Sunnuntai kuulostaa hyvältä.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
josker
|
 |
« Vastaus #335 : 23.07.10 - klo:18:44 » |
|
Sunnuntai vois käydä mullekin. Voi olla, et oon vähän.. Väsyksissä mut ei se haittaa.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
ristoll
|
 |
« Vastaus #336 : 23.07.10 - klo:18:51 » |
|
sunnuntaina siis. stadikalle vai mihin? itellä ei oo niin välii paikan suhteen.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
persikka
|
 |
« Vastaus #337 : 24.07.10 - klo:14:21 » |
|
Stadikka tai Tähtäri, kumpikin käy. Stadikalta jos alottas, vois kruisata radan vartta Hartwall areenan aallolle käymään.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
ristoll
|
 |
« Vastaus #338 : 24.07.10 - klo:17:24 » |
|
No tuun vaikka kuuden maissa stadikalle. Soitelkaa vaikka jos ootte sinne tulossa.  nollaneljänolla 5555131
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
ristoll
|
 |
« Vastaus #339 : 25.07.10 - klo:17:00 » |
|
mä lähen nyt lykkimään stadikaa kohti, nii ilmestykäähän nyt ihmiset ihmeessä paikalle.
tai älkää oikeestaan. mäki käännyin kolmen vesipisaran takii kotiin turvaan
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
josker
|
 |
« Vastaus #340 : 28.07.10 - klo:16:09 » |
|
Huominen lähestyy... olisko edelleen rullailusta kiinnostuneita?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
ristoll
|
 |
« Vastaus #341 : 28.07.10 - klo:17:50 » |
|
Huominen lähestyy... olisko edelleen rullailusta kiinnostuneita?
ehtisin heti puolen päivän aikoihin. illalla on sitte muuta. mihin aikaa ootte menossa?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
yavi
Newbie
Poissa
|
 |
« Vastaus #342 : 28.07.10 - klo:20:47 » |
|
itselle sopii myös oikeen hyvin toi puolen päivän aika. illalla sitten muuta myös.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
julia
|
 |
« Vastaus #343 : 29.07.10 - klo:12:28 » |
|
18.30 stadikka?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
ihatemondays
|
 |
« Vastaus #344 : 29.07.10 - klo:16:12 » |
|
18.30 stadikka?
joo siel nähää. ehkä hilusti myöhäs mut ei pahasti
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
josker
|
 |
« Vastaus #345 : 29.07.10 - klo:16:17 » |
|
Mä yritän kanssa tulla katselemaan meininkiä.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
josker
|
 |
« Vastaus #346 : 30.07.10 - klo:10:13 » |
|
Kiitoksia sessioista! Monelta tyypiltä tuli iso kasa hyviä neuvoja ja lautalaina auttoi paljon noiden slaidien opettelussa..! Peukalo, polvi ja ranne otti kyllä osumaa. Ja pari hyvää tömähdystä persauksille, onneksi on tuota bootya niin ei tunnu missään  Pitää ottaa pian uusiks.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Pade
Newbie
Poissa
|
 |
« Vastaus #347 : 30.07.10 - klo:11:21 » |
|
Kiitos kaikille eilisestä slaidi seurasta. Oli mukavan rento meininki. Vois ottaa ens viikolla uusiks?
One foot slaidi harjoitukset jatkukoon.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
julia
|
 |
« Vastaus #348 : 30.07.10 - klo:11:32 » |
|
jesh! uudestaan vaan pian! oon menossa tänään klo 16 stadikalle ja kai huomennakin joskus kuuden aikaan. sinne vaan!
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
ihatemondays
|
 |
« Vastaus #349 : 30.07.10 - klo:12:00 » |
|
Kiitos kaikille eilisestä slaidi seurasta. Oli mukavan rento meininki. Vois ottaa ens viikolla uusiks?
One foot slaidi harjoitukset jatkukoon.
Kyllä! Ens viikolla voitas pöräyttää autolla / autoilla Ahvenistolle!!
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
ristoll
|
 |
« Vastaus #350 : 30.07.10 - klo:16:11 » |
|
huomenna vois liittyä vihdoin seuraan
tai sitten ei.. kiinnostusta huomenna iltapuolella joko lautauilla jossain päin stadia tai vois vaikka ajaa Kirkkonummen shikaaneille?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
persikka
|
 |
« Vastaus #351 : 31.07.10 - klo:20:10 » |
|
huomenna vois liittyä vihdoin seuraan
tai sitten ei.. kiinnostusta huomenna iltapuolella joko lautauilla jossain päin stadia tai vois vaikka ajaa Kirkkonummen shikaaneille?
Espoosta vois kaksikko lähteä mukaan Kirkkonummelle, kuitenkin mielellään sitten iltapäivästä/alkuillasta.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
ristoll
|
 |
« Vastaus #352 : 01.08.10 - klo:16:40 » |
|
mulla menis toi lähteminen aika myöhään... huomenna maanantaina vois kehitellä jotain, tosin vasta kasin aikoihin aikasintaan... menee päivät hukkaan ku ei koskaan pääse rullaamaan..
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
valaanluu
|
 |
« Vastaus #353 : 01.08.10 - klo:18:38 » |
|
oon menossa tänään klo 16 stadikalle ja kai huomennakin joskus kuuden aikaan. sinne vaan!
menen tänään su klo20 Stadikan kulmille. Olympiastadionin parkkipaikan & Uimastadikan välinen mäki se hyvä? mut tavoittaa nrosta nolnelnol 7565 753 jos muita liikkeellä.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
"carve a smile on your face" -Mr. Bungle
|
|
|
|
Skatanic
|
 |
« Vastaus #354 : 02.08.10 - klo:02:57 » |
|
oon menossa tänään klo 16 stadikalle ja kai huomennakin joskus kuuden aikaan. sinne vaan!
menen tänään su klo20 Stadikan kulmille. Olympiastadionin parkkipaikan & Uimastadikan välinen mäki se hyvä? mut tavoittaa nrosta nolnelnol 7565 753 jos muita liikkeellä. Se on se huono mut se mäki mikä lähtee uimastadikalta bollikselle (finskille) ja menee sen autotien yli on se hyvä.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
-pauli
Newbie
Poissa
|
 |
« Vastaus #355 : 03.08.10 - klo:00:14 » |
|
Miten ois aulanko/ahvenisto setti keskiviikkona?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
n3n
Newbie
Poissa
|
 |
« Vastaus #356 : 03.08.10 - klo:13:03 » |
|
Mo! Oon muuttanut just Helsinkiin ja seurassa olisi kyl hauskempaa rullailla. Onko kukaan liikkeellä jossain päin keskustaa huomenna (ke) tai torstaina? Voisin liittyä seuraan..
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
julia
|
 |
« Vastaus #357 : 03.08.10 - klo:15:41 » |
|
huomenna eli to voisin lähteäkin jonnekin iltapuolella. muita?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Hansqu
Newbie
Poissa
|
 |
« Vastaus #358 : 03.08.10 - klo:15:46 » |
|
Tännekin viestiä, että tänään tiistaina myöhemmin illasta (!??) slaidaillaan varmaankin viikin mäellä.. Kaikki treenaan slaidimuuveja!!  jos halajaa mukaan eikä löydä perille voi soitella 04 00 621 113
|
|
|
|
|
tallennettu
|
a.k.a Häpiturtle
|
|
|
|
ristoll
|
 |
« Vastaus #359 : 03.08.10 - klo:16:20 » |
|
mukana viikinmäellä (onhan kyseessä siis tää mäki joka on merkattu ruhjeen spottikarttaanki?) edit: nii juu unohtu kysymäni mihin aikaan ootte illemmalla menossa? 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|